User Tag List

Thanks Thanks:  0
Likes Likes:  3
Dislikes Dislikes:  0
Results 1 to 8 of 8
  1. #1
    FM Manager
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Karachi, Pakistan
    Posts
    32,547
    Post Thanks / Like

    Awards Showcase

    Blog Entries
    24

    Need Recipe ... :hehe

    Assalam o Alaikum ...


    han to mujhy foran se koi recipe batao ...

    bakery me nimco letey hain na ? to mujhy nimco ki nahi chahye .. mujhe wo daal mong hoti hai na? bht mazay ki hoti hai .. us ki recipe chahye

    @~Bahaar~ @Fareena @Zoya @zoonia @*Rahat* @Pari


    .....................


  2. Likes *Rahat*, Fareena liked this post
  3. Sponsored Links
  4. #2
    FM Super Star
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Karachi
    Age
    27
    Posts
    42,368
    Post Thanks / Like

    Awards Showcase

    Acha wait Abhi deti hon

    Life is what happens while you are
    busy making other plans.



  5. Likes cutepoison liked this post
  6. #3
    FM Manager
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Karachi, Pakistan
    Posts
    32,547
    Post Thanks / Like

    Awards Showcase

    Blog Entries
    24
    .....................


  7. #4
    FM Manager
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Karachi, Pakistan
    Posts
    68,048
    Post Thanks / Like

    Awards Showcase

    Blog Entries
    1
    Quote Originally Posted by cutepoison View Post
    Assalam o Alaikum ...


    han to mujhy foran se koi recipe batao ...

    bakery me nimco letey hain na ? to mujhy nimco ki nahi chahye .. mujhe wo daal mong hoti hai na? bht mazay ki hoti hai .. us ki recipe chahye

    @~Bahaar~ @Fareena @Zoya @zoonia @*Rahat* @Pari


    petoo ho na aik dum ye sab kha kha k motoo b ho jqana






  8. #5
    FM Manager
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Karachi, Pakistan
    Posts
    32,547
    Post Thanks / Like

    Awards Showcase

    Blog Entries
    24
    Quote Originally Posted by Fareena View Post

    petoo ho na aik dum ye sab kha kha k motoo b ho jqana

    lo itny mazay ki hoti hai .. mein apni language me in cheezon ko chattt-ha ka naam deta hon .. k chatt-hy me khaya jata hai thora thora kar k
    .....................


  9. #6
    FM Manager
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Karachi, Pakistan
    Posts
    68,048
    Post Thanks / Like

    Awards Showcase

    Blog Entries
    1
    Quote Originally Posted by cutepoison View Post



    lo itny mazay ki hoti hai .. mein apni language me in cheezon ko chattt-ha ka naam deta hon .. k chatt-hy me khaya jata hai thora thora kar k
    hehehe mjhe b pasand hai bht mjhe woh chewra b bht pasand hai






  10. #7
    FM Manager
    Join Date
    Dec 2012
    Location
    Karachi, Pakistan
    Posts
    32,547
    Post Thanks / Like

    Awards Showcase

    Blog Entries
    24
    Quote Originally Posted by Fareena View Post


    hehehe mjhe b pasand hai bht mjhe woh chewra b bht pasand hai

    han pr chewra thora heavy hota hai .. thory khaney k bad dil bhar jata hai .. jab k daal mong thori thori banda chugta rehta hai
    .....................


  11. #8
    FM Manager
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Karachi, Pakistan
    Posts
    68,048
    Post Thanks / Like

    Awards Showcase

    Blog Entries
    1
    Quote Originally Posted by cutepoison View Post



    han pr chewra thora heavy hota hai .. thory khaney k bad dil bhar jata hai .. jab k daal mong thori thori banda chugta rehta hai
    nimko koi b ho dil kahan bharta hai






Visitors found this page by searching for:

Nobody landed on this page from a search engine, yet!
SEO Blog

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  
 
 
Copyright © 2000 - 2008, YourSiteForums.com. All Rights Reserved.
No Duplication Permitted! CompleteVB skins shared by PreSofts.Com
CompleteVB skins shared by PreSofts.Com